Tutoring

What is it?


It is a method of an individual care for the student, based on the master-disciple relationship, which, thanks to an integral view of human development, strives for the full development of their potential. To put it briefly: it is an inspiring relationship with another person. It is very difficult to develop without an inspiring relationship. At our school you have the opportunity to meet people who will be able to help you achieve your personal goals and dreams in a committed way!

Whom is it for?


For everyone who wants to develop. For everyone who likes challenges. For all those who don’t know what to do with themselves but would like to.

How to take part?

Choose your Tutor and contact her/ him or contact the program coordinator who will help you choose the right person to be your Tutor.
.

Koordynator tutoringu

Agnieszka Kucińska

Counsellor

She is  a counsellor counsellor, psychologist and psychotherapist, currently applying for the PTP and PTIPDiES SI certificates. She has been working at 2 SLO since 2005 and each year she rediscovers the unique atmosphere of this school and the potential of the people who create it. She couldn’t do what she does if it weren’t for her insatiable curiosity about other people. Irvin D. Yalom (her current guru) claims that Nietzsche […] reportedly said that the first time you meet someone you know everything about them, but with subsequent encounters you become further and further away from your first insight. Kucińska has the impression that this is exactly what her work at school is all about – looking for further insights into the situation and complicated personality of the student, which often becomes an extraordinary adventure for both of them.

Nasi tutorzy

Słowo od tutora:

How your life feels is more important that how it looks”

Na tutoring rozwojowy zapraszam każdą osobę, która potrzebuje rozmowy na temat swoich planów i wątpliwości dotyczących wyborów edukacyjnych. Albo czuje potrzebę zmiany w jakimkolwiek obszarze osobistego rozwoju, który wymaga empatycznego wsparcia, impulsu i przełożenia marzeń na odważne działanie.

Wierzę, że aby nazwać swoje potrzeby i uwierzyć własnemu głosowi potrzebujemy czasem wsparcia drugiej osoby, która rozpoznając nasz potencjał da nam motywację do świadomego podążania własną ścieżką. Tutoring pomaga skierować energię na to, co pozwala nam się rozwijać i co będzie zgodne z naszymi przekonaniami i systemem wartości.

W ciągu sesji tutorskich będziemy dążyć do tego, byś potrafiła/-ił:

– zdefiniować własne cele i ustalić priorytety działania

– rozpoznać swoje predyspozycje i nazwać marzenia

– nabrać pewności siebie, określając kierunki, które odpowiadają Twoim autentycznym zainteresowaniom

– podjąć samodzielnie decyzję dotyczącą własnej ścieżki rozwoju, niezależną od zewnętrznej presji

– poprawić relacje z osobami, na których Ci zależy

… albo omówić jakikolwiek inny temat, z którym chcesz się zmierzyć.

O MNIE:

Jestem tutorką i certyfikowaną coachką ICF. Od 18 lat jestem zawodowo związana z edukacją – jestem doktorem nauk humanistycznych, przez 10 lat byłam wykładowcą akademickim na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem absolwentką Dwójki i uczę tu hiszpańskiego. Przez kilka lat zarządzałam własną firmą językową.

Certyfikacje i ukończone kursy:

Certified Coach (International Coach Federation)

Business Coaching Diploma Akademii PwC (Certyfikat ICF)

LEAD1x: Exercising Leadership: Foundational Principles, HarvardX, Harvard University

Szkoła Tutorów Collegium Wratislaviense

Hello Points, Academy Points of You Polska (Certyfikat Explorer POY).

 

 

Słowo od tutora:

Serdecznie zapraszam na tutoring rozwojowy wszystkich, którzy czują, że potrzebują wsparcia w następujących obszarach:

  • Wybór dalszej ścieżki edukacyjnej
  • Strategie funkcjonowania w szkole
  • Wyznaczanie i realizacja wartościowych celów
  • Kreatywne sposoby przyswajania wiedzy
  • Godzenie obowiązków szkolnych z osobistymi pasjami
  • Wsparcie przy pisaniu Personal Statement
  • Gadanie o rzeczach różnych

Zapraszam także tych, którzy nie za bardzo wiedzą, o co im chodzi, czego wszyscy od nich chcą i po co to całe zamieszanie.

Spotykamy się w cyklu mniej więcej ośmiu indywidualnych sesji w pierwszym lub drugim semestrze. Zainteresowanych proszę o kontakt na przerwie lub poprzez Librusa.

Intro